Myspys i badet med nån öl på menyn!

ska man kanske ta sig i kragen och skriva lite blogg?

jo de är på tiden nu, men ja har ju som inte så mkt att säga här längre, i söndags -hahaha Johanna jag vägrar skriva/säga onsdag helt enkelt- hade jag besök här, jag menar ju då i onsdags men varje gång jag ska säga vilken dag de va så har jag sagt söndag, vet inte varför. hur som helst så drack vi massa öl träffade en ny vän glömde dock att ta hennes nr, men de löser sig alltid hur som helst så på torsdagen drog vi på Fortet de va kanske huuuuuur kul som helst fast vi sög ganska stort, av 26 banor klarade vi 8 hehe inte ens hälften. men kul va de iaf

ikväll gör jag inte så mkt funderar på att lägga mig i badet och dricka öl (Y) ja har ju som inga vänner som vill vara med mig, eller jo jag har ju Tuppen som ställer upp i nästan alla väder vi ska på en romantisk date och se Alice i underlandet någon dag, vill verkligen se den.
Nu får ni ha de så bra så hörs vi väl igen om en vecka eller så


Tuppen och Pullan fooooooevvaaah <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: AlexandraDenBästa

Förstår om du inte har nå kompisar!

2010-03-14 @ 11:58:06
URL: http://alexandrasamgrad.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag ska tatuera in ONSDAG i din panna!!

2010-03-14 @ 15:49:41
Postat av: Esmeralda

Du har inga vänner AlexandraDenSämsta!!!

2010-03-14 @ 17:09:27
URL: http://paldas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0