Most babies are accidents, not me

Nu har jag precis kikat på filmen som Matilda rekommenderade My sister's keeper hette den verkligen sevärd, och ja kan ju bara säga att jag grät kanske hur mkt som helst, men då är jag känsligare än känsligast också

Nu väntar ja på Tuppen får se om han hade tänkt ha med sig något gott, eller ja får väl först se om han dyker upp över huve taget, så ja tänkte underhålla mig med lite Troja så länge

Just ja, jag hämtade ut min mobil idag, kanske huuuuuuuuur glad som helst att få tillbaka den kan ja lova. men nu Troja ha de bra !   

Ps. ja jag vet att ja snodde samma rubrik som Matilda men ja tyckte den passa så bra Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0