Meet me halfway, right at the boarderline.

Ser ut som att mina läsare har gett upp hoppet på mig nu, men de kan förklaras med en enkel mening jag har inte haft nå internet hemma fast jag hade väl inte skrivit ändå, ser ingen mening med att skriva blogg längre, ganska tråkigt sen så har jag inget att skriva nu för tiden, jag flyttar iaf till min nya lägenhet på söndag de ska bli skönt, en vecka försenad men wth de kommer bli väldigt bra iaf, ska försöka att inte vara en gris, haha. alla som känner mig vet att jag inte är den mest ordningsamma personen, mitt liv rullar på som vanligt, nu när jag har internet så kanske det är dax att börja se om de finns nå jobb där ute sen blir det väl en tripp till Gävle också skulle jag gissa på


Här har ni iaf mitt knä som jag lovade att jag skulle visa när ja kom hem
de här hände när jag försökte ta mig hem från Malins 20 års fest,
Fylla, snö och klackskor är inte en bra combo

jahopp har inge mer att skriva nu plus att jag ska gå och lägga mig, så ni får väl ha de så bra tills nästa gång ja skriver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0