Baby you can help me on my way.

Ikväll är de eventuellt bio på menyn om Tuppen håller det han lovar, men varför skulle han inte göra de, han har ju aldrig ljugit i sitt liv och är alltid snäll.. Eller? tänker jag på någon annan nu. återstår att se, men han ville inte se Alice i underlandet men den vill ju jag se. får se vem som viker sig då, vet inte ens va de går för mer bra filmer just nu, hehe jag har ju inte sett Snabba cash än, men ja tror inte att den visas längre heller. men men nu har ja inte så mkt mer att skriva.

P.s Jag hatar Alexandra hon är verkligen inte min vän längre! D.s

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker Alexandra är jätte snygg och snäll. du är ful och dum / En Tjej som börjar på

A och slutar på lexandra.. Hmm, bajspådig!!

2010-03-15 @ 00:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0