Vi tar nästa tio i.....

Matilda tycker att jag är seeeg på att fixa mig och höll inte alls med mitt tidigare inlägg, men i själva verket så är det nog hon och jag i combo med vin som är sjukt seeeg.

- Okej vi tar 10 i 7 bussen (tar en sipp vin)
-de låter bra (står vid spegeln och fixar sig + dricker vin )
Pappa: Nu är klockan snart kvar i så snart får ni springa
Vi: äääh vi tar nästa tio 1
Klockan blir 20.45 vi är inte redo
Dricker lite mer vin bestämmer oss för att ta nästa 10 i

Ja och så håller vi på fram tills att vi inser att de inte är värt att fara på den där förfesten som vi skulle på och så drar vi till krogen på en gång.

Men när jag är ensam då kan jag vara snabb som fan, en gång glömde jag ställa klockan på kvällen, vaknar 15.12 när Tudde kommer in och säger Skulle inte du jobba idag? jag flyger upp slänger på mig kläderna och är redo med smink och allt och hinner med 15.17 bussen. Den ni!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0