The sky is the limit

ja i lördags fick jag sluta tidigt från jobbet, självklart blev de en liten tripp till krogen, ja Krogen krogen dvs där de var bartömmning fans typ ingenting gott kvar i baren, så man fick ta de som serverades haha började med en 4a jäger och en öl, kanske hur gott som helst. hade en riktigt kul kväll, men de va inte Perkiö's förtjänst hon höll bara apå att tjaffsa med sin pojk hela kvällen så ja sprang runt där ensam, fast då va ju allt som vanligt :P

hur som helst när klockan började närma sig 2 så va jag tillräckligt full för att dansa de kommer fram en kille och vill dansa visst varför inte tänker jag och va gör killen joo han lyffter upp mig och slänger in mig i skummparty delen  så hela jag blir dyngsur!! INTE OK! slutar med att vi har en brottningsmatch där i skummet folk började heja på och grejer, ha hängde inte med så mkt men ja tror att folk trodde att vi skulle börja ha sex där på golvet, men nej nej så va inte fallet jag ville bara vinna haha.. hur som helst blev de en taxi hem sen i blöta kläder, har nog inte fryse så mkt i hela mitt liv när vi stod där ute och väntade på taxi

nu är jag hemma hos mamma vet inte riktigt vart hon är, hon gick för att lämna grodan på skolan men de va 1½ timme sen (de tar ca tio min till skolan) tror jag ska ringa och höra vart hon är

Kommentarer
Postat av: muttis

Du är blöt!

2010-06-08 @ 16:08:27
URL: http://frisegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0