Jag undrara va jag kan skylla på dig idag då ;-)

nu sitter jag på bussen på väg till yumeyooo, först när vi kommer till stationen så ser vi att det är utbytesbuss till Sundsvall, de kom aldrig någon buss Matilda blir lite grinig och ringer kundtjänst dom säger att bussen är helt inställd, man baah whaaaat?! schysst att dom informerar om de, men sen kom de nån random buss som vi kunde åka, fick åka gratis till och med.

Nu sitter jag här och internet buggar som faaan så är lite smått irritert, men ja har ju iaf internet
Mutt ligger och sover och jag har tråkigt


just ja Kinder vill ju så gärna att ja ska publicera kommentaren som han skrev i mitt  why why why inlägg så jag får väl ta och göra de då =)


1, 2, 3, Fanta och Rosé !

Kommentarer
Postat av: Nyfiken

höörö e det någon du gillar den där Kinder eller ?



är han bara en överasking och leksak och choklad ? för dig ?

2010-06-20 @ 05:12:46
Postat av: Esmeralda

haha ja Kinder är väl ganska söt sådär ibland typ när han sover och inte snarkar :P

2010-06-22 @ 15:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0