I wanna be a billionaire so fricking bad

Ja i förrgår blev de jobb mellan 06.30 och 01.45 (Y) fick dock vara ledig under lunchen för jag behövdes inte då, så jag va ledig mellan  11-15.30 tänkte ja men då kan ja väl åka hem och sova lite men ikke när jag kom hem höll dom på för fullt med slagborren, så de blev inge sova för Esmeralda inte.

De är en ung kille som alltid bor på Plaza jävligt social prick, igår visade det sig att han bor i Gävle så vi började prata lite sådär skit kul när man träffar sånt folk, vi kommer säkert ses på hartan när ja åker ner nästa vecka (Y)

nu ska jag gå och tvätta håret i diskhon ( mitt badrum är inte klart än ) för jag orkar inte gå och duscha i tvättstugan med vatten som inte finns, de är värre än vattnet hos pappa.


Mycket mer sommar än så här blir de inte! 




haha när ja skulle fara upp på 8e våningen nu för att kissa möter jag en av badrumskillarna och han säger att jag redan har fått dusch och toa, jippi en riktig dusch! så ja åkte upp till 8e i onödan

Kommentarer
Postat av: Matilda

känns som att hissen inte går hela vägen upp för dig.

2010-06-04 @ 14:19:35
Postat av: Esmeralda

Nu ska vi inte vara sån T-dur!!

2010-06-05 @ 01:32:13
URL: http://paldas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0