I could really use a wish right now.

Det är en sak som jag inte riktigt kan förstå, efter alla
Du förstår inte hur jävla kär jag är i dig.
Jag älskar dig över allt annat.
Jag kommer aldrig att svika dig igen.
Jag lovar den här gången så snackar jag inte bara, jag kommer upp till dig.
Jag är klar med den här stan.

och så många gånger jag har fått höra de

Spelar ju ingen roll hur ja en försöker göra de är de ju något fel en då?
försökte hålla låg profil och göra de bättre en någonsin. men det vart fel de med. visste inte om du skulle bli sur om ja visade hela stan om att vi träffas eller om du skulle bli glad.
förlåt.

vill verkligen att allt ska funka.

tro de eller er ej

jag är kär i dig

och vill inget hellre en att du jag ska göra varandra lyckliga.

puss


Ja som ni ser själv, de jag nu inte riktigt kan förstå är, måndagen kom men inte han, försökte få tag på han men mobilen va avstängd, han visste att de här va sista chansen han fick, ändå när jag väl får tag på honom så svarar han med ett skratt Haha jag hamnade på Gottland, hur man kan hamna på Gottland när man ska till Umeå är fortfarande ett mysterium?

Men de klart en resa till Gottland med grabbarna är ju viktigare än att åka till tjejen som man "älskar" över allt annat som man verkligen vill att de ska fungera med den här gången.

Men man kanske måste göra samma misstag två gånger för att man ska lära sig och jag kan säga att jag kunde faktiskt inte bry mig mindre att han inte dök upp, jag är inte ens arg på han, jag känner bara en sån stor jävla lättnad just nu

Tro de eller ej, jag har de så jävla bra här uppe. Har underbara vänner, ett jobb som jag trivs fantastiskt bra på. Jag är 20 år, de finns tid till att hitta en BRA kille. Man är bara ung en gång och då ska man leva och njuta av livet, inte haka upp sig på en kille som ändå aldrig kommer bli den man vill att han ska bli.

Och till sist till dig för jag vet att du förr eller senare kikar in på min blogg, du är raderad ur mitt liv från och med den dagen du valde att åka till Gottland isf för till mig, jag vill inte vara din vän, vill inte att du ska prata med mig när jag kommer ner till Gävle, vill helt enkelt inte ha dig i mitt liv nå mer.

Jag vet att de låter exakt som förra gången då du svek mig för ett år sen, men då va jag arg och ledsen över vad du gjorde, nu bryr jag mig inte ett dugg.

Ja de va väl allt jag hade att skriva just nu, vi ses och hörs alla underbara.
ps. Just ja, jag ska ju skriva lite om min dejt med *Hemlig* också men de gör jag i ett annat inlägg ;-)


Kommentarer
Postat av: nån som känner er

men lilla esme. han kommer ALDRIG! ändra sig.

han är och kommer alltid vara samma lögnaktiga lilla bock som han alltid varit

2010-07-13 @ 14:54:27
Postat av: okänd.

Varför skulle du skriva om din dejt med hemlig ? jo för att du bryr dig så sjukt mycket.. det är lite tråkigt att du inte kan erkänna det bara...

2010-08-25 @ 04:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0