That's when love causes the dread. Was it worth it?

Igår va jag med Thillan och Nina, vi hamnade på en fest på berghem, där träffade jag Jakob och back's blev lite lätt chockad eftersom dom har jag träffat i Gävle med Matti, fast jag visste att dom var Umebor men ändå, de va kul blev lite väl trött där vid 1 halv 2 tiden och ville hem men eftersom alla skulle åt samma håll så stannade jag och åkte taxi med dom, de blev efterfest gick hem vid 6  tiden sov som ett barn, har lekt lite med Thillan och Nina idag med, sen ringde mamma och vi åkte på Nydala, det va fint väder men precis när vi kommer fram bli de jätte mulet och solen kom inte tillbaka. Theresa va en liten fjant hon tyckte vattnet var kallt så jag och Era fick bada ensam, jag tyckte verkligen inte att de va kallt ;-) jag älskar att bada och jag är inte den som är rädd för att förstöra frisyren.


Solen gjorde att vi blev lite väl vita :P hehe


Rosé i plastmugg ;-)


Jätte dålig bild men måste lägga ut den på neandertalaren Thilini som aldrig har sett mat nån gång förut ;-)


Måste bara lägga upp dom för att jag älskar dom! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0