I love the way you lie <3

Hej hej mycket massa jobb nu sista tiden så jag har inte tid att sitta vid datorn,
bejbsis är på träning och jag ska snart iväg till jobbet, så jag tänkte passa på att blogga lite
har väl inte hänt så mkt senaste tiden, jobbat och sovit är väl de jag har gjort, och varit med elsklingen då, men snart så är jag ledig jobb imorgon också sen på måndag, efter de är man ledig några dagar, och vad händer sen då tro? jo jag SlashAlex mutt och pappa drar 2 veckor till Cran Canaria ska bli AWESOME!!!
nu har ja ikke tid nå mera ska iväg mot bussen


Kommentarer
Postat av: Alexandra "SlashÄlex"

Wööööööh!! Vi ska ha så jävla kul! :D:D

2010-07-30 @ 19:10:54
URL: http://alexandrasamgard.blogspot.com
Postat av: Anonym

Malin då? haah

2010-07-30 @ 23:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0