Don't giv upp baby open upp your heart and your mind to me.

Ja som sagt så va jag ju på Eclipse igår och även fast att jag har läst böckerna 70.000 gånger så tyckte jag faktiskt att den va skit bra, och crybaby som jag är så va de skönt att ha en axel att luta sig emot vid några tillfällen, haha *Hemlig* skrattade så jävla mkt när jag satt där tyst i stolen och fällde en tår, men sån är jag Deal with it or get on with your life ;-)

Efter att ha sett filmen så är jag lite förvirrad vet inte om jag är Team Jacob eller Team Edward, det har ju alltid varit Edward och i böckerna är de helt klart Edward, men jag tycker inte att Robert Pattinson är lika snygg längre
och så kommer Taylor Lautner där med sin bruna vältränade sexiga kropp, haha visst visst han är 91a men skulle ärligt inte bry mig ett dugg om de om jag skulle träffa han ;-)  

om 30 min ska jag åka och jobba så man kanske ska fixa sig lite, kanske ta en dusch? näää jag håller inte på med sån skit haha

Team Jacob or Team Edward?
i think im Switzerland for now ;-)

Haha jag kom på en rolig sak som hände på bio:n en kille som jobbar på sf kommer in och hälsar oss välkommna och ber oss stänga av mobilen och allt de där, sen så säger han ja nu ska ni ju se Eclipse som är den sista filmen i Twilight-Saga trilogin, det är helt tyst i biosalen för alla lyssnar på han så kommer jag lite väl högt tror alla hörde mig Ha! ljug inte, de kommer ut två filmer till, märks att du inte är Twilight fan *Hemlig* skämdes lite över mig just då hihi men de va bara roligt

Och ja vad jag har hört så ska de komma två filmer på sista boken för att den är så lång, men vad vet jag bara nått jag hörde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0