You don't know, you don't know anything about me..

Sitter här, vaknade för en timme sen, som vanligt de första jag gör är att sätta mig vid datorn och ta en cigg, men jag har bestämmt mig för att sluta röka.  måste bara tamefan ställa in mig på de, de är lätt att säga när sista ciggen är slut, att man ska sluta. om man bara är hemma och inte tänkt gå ut på ett tag men mitt undermedvetna gör så att jag går extra tidigt till bussen för att jag ska köpa cigg hehe. men nu när mina cigg är slut ska jag jävlarinamma sluta.
här trodde man att de skulle bli enklare näe inte Matilda va kvar längre men ikket! visst när jag väl bestämt mig blir de väl så eftersom jag inte har någon som blåser rök i ansikte på en hela tiden! haha

okej nu ska jag göra mig i ordning för jag hade tänkt åka ner på jobbet och prata lite med tjejerna  som jobbar ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0