The old me is dead and gone.

Jag har  INGA kläder ändå är garderoben full.. FULL med SKIT!!! jag blir så less, lever i mina studentmjukisar och hur sexigt är de då ? inte någonstans på en fläck! har Tillans beigea stickade tröja på mig, plus tretusen kilo hår från Elvis som aldrig kan vara någon annanstans förutom i mitt knä, och han hårar som ett monster! kommer sakna den där katten, och tycka synd om dom där tre tjejerna, men de är inte mitt problem inte alls, konsekvenser hit och konsekvenser dit, inser inte att i slutändan förstör bara för sig själv, men som sagt bryr mig inte.

Åter till mitt klädproblem, hur kan man ha en HEL walk in closet utan ett skit som går att använda? de är nått som är fel då, ska fan slänga allt jag inte använder men då lär jag bara ha mina 3 par jeans/lack leggins kvar, har ju inte ens mina lackisar här för dom fick Linnéa med sig från kittel! usch och fy, levde i dom förut, måste köpa nya för dom har blivit så slitna, nu känner jag att jag bara snacka skit !


Ful bild en dag i sommras när jag hade tråkigt och lekte med kameran!
tänkte bara visa att även då bodde jag i mina studentmjukisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0