Mutt goes nutts in Zambia!

vaknade av att Olivia ringde mig, alltid lika borta när jag sover med öronproppar, plus att jag va väldigt trött hade inte sovit så mkt inatt heller, hur som helst sätter mig vid datorn loggar in på Facebook och ser att Magda och Sarah har varit inne idag, dom är och jobbar i Zambia på ett barnhem, så jag går in och läser deras blogg-->inzambia<--
där de står att dom har en miljard spindlar och kackerlackor i sitt sovrum, vet inte om ni vet att Matilda också hade planerat att åka dit, något som ni vet är att ser hon en spindel så faller hon apatisk på golvet kliar sig över hela kroppen och vill ta livet av dig, så jag skickar iväg ett sms till henne, jag visste att hon låg och sov

Jag: Du kanske borde bota din spindelfobi innan du åker till Afrika, läste just Magda o Sarah's blogg och dom har en miljard spindlar i sovrummet

Matilda: Tror du att du kan väcka mig så ?

Jag: Ja du har inte tid att sova! ut och leta en hypnotisör eller nått!

Matilda: bää!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0