Jag = världens ensamaste människa!

Fy fan va tråkigt de är att vara ensam, inte ens Elvis ville vara med mig.. hmm.. då är de illa, han som brukar ligga i mitt knä 24/7, kanske ska göra en ny annons med vän sökes men det var ingen som nappade på den förra gången så de är nog ganska meningslöst,  eller så får man satsa stenhårt på att skaffa sig en kille, då behöver man ju inte vara så ensam, eller ja de beror väl vem man är tsm med också *host* *host* men om man hittar en snäll kille som typ Edward Cullen de hade ju varit guld värt!

näe livet är bra tråkigt ensam, fick ett tips att jag skulle kn*lla i varje rum, men de blev ju också lite svårt ensam, haha, ja orkar inge mer nu så jag lägger ner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0