Jag bara älskar FelSms.com!

haha FelSms.com är min nya bästa vän, sviker än aldrig. satt hela kvällen igår och läste


Till: Mormor
Sms: Tjena Kanske fixat jobb åt dig. I gävle behöver de en bock som ingen tänder på  ;)
Svar: Hej vännen. Det var säkert till morfar det där. Han ringer dig när han kommer hem. God jul.

Förklaring: Skulle skicka det gamla skämtet till min kompis men skickade till mormor som inte fattade något av det jag skrev.

De där va väl kanske inte skit kul, bara kul för de handlade om Gävlebocken

Till: Pappa
Sms: Men kan du ge dig för fan! Fattar du inte att jag inte vill ha med dig att göra!? Du är äcklig och irriterande. För övrigt tror jag inte på att du har en dase som är 30cm!
Svar: Gumman, kom hem nu.

Förklaring: Det var menat till en viss medlem från FB som råka få mitt nummer, heh.

alltid roligt att läsa näe döttrar skickar fel sms till sin pappa

Jag har tänkt på att det är jävligt många som har nummer till sina lärare


Till: Andrea
Sms: Hoppas Andrea tycker att det är skönt att få en kuk uppståppat i röven:) Ska hem till henne nu, hon måste ju vilja knulla idag har väntat en månad nu. Men vi hörs sen!
Svar: Din äckliga patetiska unge.. Jag som verkligen gillade dig. Jag vill aldrig se dig igen.

Förklaring: Skulle skicka till en polare som hette Anders men råkade skicka till andrea tjejen jag var på väg till fick vända tillbaks efter en timmes resande.

sånt här tycker jag bara är töntigt, tjejen påstår att hon gillar killen så varför inte bara snacka om saken!


Till: Pappa
Sms: Hej Petter! tack för en ljuvligt natt, jag saknar dig och din baby lena lem redan kram Olle
Svar: Jag ska ha en riktigt jävla bra förklaring till det här! Om du är gay har jag ingen son längre!

Förklaring: Jag var ny vaken och såg lite fel, Petter och pappa är ju faktiskt ganska lika.. Nu i efterhand ska jag kolla lite noggrannare vem jag skickar till då jag inte är accepterad av min far längre.

så jävla taskigt!!


jaja nu är de slut på att lägga in dom allra sämsta felskicken. ska försöka bege mig till affären

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0