Restaurang festen i kittelfjäll!




känner att jag måste dela med mig om Restaurang festen i kittelfjäll, har haft så jävla kul
vi börjar från början:

Söndag:

jag vaknar kvart i 7 orkade inte packa på kvällen så jag snabb slänger ihop de jag ska ha med mig
10 i 8 hämtar Olivia mig och vi ska köra till Barnenshus och möta Sara för hon skulle få min nyckel för hon skulle passa min katt Elvis, precis när Sara sprungit iväg med min nyckel slår det mig, jag har glömt det viktigaste.. ALKOHOLEN! Kenta undrar om vi ska åka tillbaka, men jag hade ju ingen nyckel längre så de gick inte skit bra, anländer utanför Plaza vi går in på ICA för att köpa frukost och lite annat smått och gott, springer till plaza för att sno en kaffe, kommer ner till hamnen och hoppar på bussen värdens niceigaste platser,

Bussresan:

Daniel -som för det första kommer direkt från plaza efter att ha jobbat natt- han bjuder på mumsig pissljumen Heiniken, bussen börjar rulla kvart i 9.
på vårat schema står det att Olivia ska hålla tal, hon håller sitt lilla tal sen tar hon fram en champagne flaska och bjur laget runt, så de blev mer alkohol, sen bestämmer Olivia att vi ska leka SMS roulett, så ni som fick ett konstigt sms av mig, nu vet ni varför  hehe :P väl framme fixar vi nycklar och annat  skit, gå upp till våran stuga och packar upp ska byta om för att gå ner på After-ski:n vi för dricker lite bl.a minttu O´boy skit gott, 


Saras första öl på bussen


I stugan innan After-ski:n


After-ski dag 1
den började lite lungt med en öl och en jäger, efter de blev de, kannor på kannor med öl som kom inrullandes. fisher shots, minttu shots och jäger i mängder, klockan fem planerar vi för att gå upp till stugan igen vissa va smart och skulle powernäpa innan middagen, men inte vi i våran stuga de va för mesar tänkte vi, 2 i våran stuga däckade för kvällen innan åtta, efter middagen klockan nio gav Olivia och Kenta upp, jag va ju en hårdnig så jag höll på till halv 12 haha, blev inte mkt till festa den dagen, tjejerna i andra stugan som hade vilat höll väl på till halv 4 nånting


dag ett med gänget

Jag och Linnéa dag ett


Daniel bjöd på Shotsbältet!


Daniel jag Jessica är taggade!

Dag 2.
vaknade ganska tidigt men insåg att de va ingen idé så jag vilade lite till vid 12 skulle jag försöka ta mig ut i backen, klädde på mig drog med mig brädan och inväntade Olivia som redan va i backen, fy fan vilken backe va inte alls roligt att åka, bara isbana hela vägen och jag som inte är skit duktig på att åka tyckte de va skit , så ja åkte bara två gånger, sen gick ja upp till stugan för att vila lite mer innan after-ski:n


Bakis lunch Kenta börjar med en öl Sara lever nog inte och så Tobbe


såhär mådde jag under lunchen Olivia ser inte heller så pigg ut

After-ski dag 2
Tobbe börjar med att köpa in en kanna, när den är slut kommer Linus in med nästa, sen dricker vi minttu shots och massa öl kannorna bara strömmar in nu också, shotsen med för den delen, vi hade skit kul jag köpte ingenting den dagen, eller jo en öl till middagen, vi hade planerat att ta de lugnt under After-skin så att man skulle hålla sig uppe hela natten, efter after-skin planerar vi att gå och basta även där blev de öl sen skulle vi powernäpa lite, jag hamnade lite på villovägar så de blev ingen näp för mig, men man blev ju pigg i bastun


Jag och Anna är cool


Kent är på G Olivia  med sin älskling Minttu:n så klart ;)


Tobbe riktigt sexig i sitt skinnställ


Anna kommer med mer shots


Middag och kvällen
Det har inte varit speciellt bra mat under resan men sista middagen var awesome kycklingfilé med pommes och bea, plus en massa annat gott upp till stugan igen för att börja festa blir en hel del där också, olivia satt och sög på sin minttu flaska hela kvällen haha vi körde jag har aldrig fick reda på massa dirt från mina kollegor.
planen va att gå ner på natt klubben vi det här laget va man ju lagomt rund om fötterna -måste tillägga att Daniel fortfarande ligger i sängen och har inte rört sig sen han kom fram till kittel- nere på klubben möter jag Linnéa som står och shejkar på en bänk de bjuds på Absolut direkt från flaskan, -det är ju dyrt med groggvirke ;) - sen börjar allt bli en enda stor dimma har lite svårt att minnas, träffade Anton, min gamla kick boxnings tränare de va kul.

Shake it baby!


Sara väldigt sexig i den peruken


Massor med mer alkohol!!




haha just ja jag glömde berätta när vi satt på bussen sa Olivia att dom måsta hitta en hunk till mig, Olivia är ingen mysig tjej hon gillar inte att spooona så på kvällen dag ett säger hon att hennes pojkvän Kent fick spona med mig om han ville, efter ett tag kommer jag ihåg att hon lovade ju att hitta en hunk till mig -då menade jag ju självklart inte kent- hon säger förtvivlat Näe du får inte ligga med kent där går nog min gräns hahha, så jag var tvungen att förklara att jag inte kunde spona med Kent om jag skulle hitta mig en hunk. så då förstod hon vad jag menade :P

flängde runt med Anton resten av kvällen hoppade ut genom ett fönster på hotellet , rågade tappa ett glas i golvet,*host* vaknade på morgonen och skulle försöka ta mig upp till stugan *host* fick en hjärtattack av att gå upp för den lilla backen på typ 100 meter, la mig i Olivias säng och hela sängen skakade -Daniel ligger fortfarande i sin säng- han måste ha haft en rolig resa 700.- för att ligga i en säng i 3 dagar, de va nog min resa, vi åkte bil hem med Tobbe för han skulle titta på sin brors nykläckta bebis, stannade i vilhelmina och käkade pizza de va garanterat största pizzan jag sett, större en dom i kastsjö
vi va hemma vid nio skulle varit hemma 3 om vi hade åkt buss 

De var nog allt, säger bara nästa år i'll be back !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0