Retardooooooo!

Esmeralda vet inte hur man uppdaterar bloggen, så jag är väl tvungen att uppdatera åt henne. Har ju inte att läsa. Esmeralda är i duschen och ansar lite hår. Skulle jag tror iaf. Tvättar sig gör hon inte iaf. Not her thing. Bäret sitter här bredvid mig och hetsar om att man ska hinna med 20 över 5 bussen. No friiiken way. Och jag sitter här emd ett glas vin, min fred perry tröja och en handuk runt mig. Det blir dagen outfit. Ska slänga på mig ett par pumps bara. Skit bra.

Så nu har jag något att läsa nästa gång jag går in på bloglovin. Och btw. Om det står att ni behöver lösenord på min blogg så klicka bara på "ok" några gånger så kommer bloggen fram. Speard de word. 

Peace in the middle-east.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0