NoNamé [nåå-na-meee]

shit alltså igår natt hade jag en sån jävla äcklig dröm, eller ja jag tror det var en dröm iaf.
det var någon som pratade med mig tror jag eller så va de katterna som höll på och låta, vet inte riktigt, hur som helst alla som känner mig vet att jag sover med höronproppar så jag försökte få ut dom för att höra va de va som lät me jag kunde inte röra mig jag var helt förlamad, eller ja de kändes mer som att jag vägde bly, kunde inte röra armar eller ben, inte ens öppna ögonen, sjukt läskigt, och de kändes som att jag låg där i typ 10 min också utan att varken kunna se höra eller röra mig.

 

Haha kom på en sak till, imorse startade jag vattnet i kran och så kom NoNamé dit hon fattade inte riktigt att det var vatten så hon började leka med strålen försökte bita av den och slå på vattnet, hon tyckte inte att det va så roligt när hon blev blöt om tassen men ändå så fortsatte hon en väldigt lång stund


så underbar kisse vill bara ta hem henne

Kommentarer
Postat av: en jobbig Jävel

låter som en trevlig natt.

gillar bilden hoppas det inte in träffar när du har folk i sängen.

mindre trevligt. :p

2010-12-01 @ 10:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0