Hej hej hej jag är bara 14 år kom och se på mig kom och ta på mig

Jag förstår inte grejen, va inne på kissekattens blogg idag ( ja jag läser hennes blogg som en miljon andra i veckan ) haha hon slängde in nå inlägg om att Nemo hade legat med en 14åring, vad är han typ 23? jag försår en kåt jävel om han, lätt att få små tjejer i säng, men varför skulle man vilja ligga med en sån liten tjej? får man ingen i sin egen ålder, näe jag tycker att det är äckligt, okej om man är äldre tycker inte att det är fel om någon som är 24 och ligger med en kille som är 33.
Jag vill typ lämna en fest om de kommer dit 93or och då är dom ändå "bara" 4 år yngre än mig, usch nej små tjejer som springer runt med tre kilo smink i fejset och tro att dom är något, visst vi alla har nog varit där, jag umgicks också med äldre killar när jag var 14-15-16, och ja fortfarande, men då gillar inte jag lammkött heller, haha. jag har vänner som är 91:or och jag tycker att dom är liten också ( its true johanna^^, )


praktexempel!


Och en sak till Rickard om du ska hålla på att fortsät kommentera min blogg så kan du ju iaf skriva ditt namn, men jag förstår om du vill försvara dig och dina 93or små flickor.. Äckligt!

Kommentarer
Postat av: Märkligt tänk

samma sak med killar som är med tjejer som är 10 år yngre.

33 år och är med 22 åringar eller 25 fy. var för vill man ha gam kuk låter ju sjukt.

2010-12-01 @ 13:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0