God jävla jul!

Ja vad ska man säga, i onsdags va det julfest, riktigt trevligt, slutade inte så jävla bra, blev alldeles för full och fick följa med polisen till fyllecellen, inte mitt fel att dom är dum i huvudet och inte låter mig sova hos folk som ville ta hand om mig, inte mitt fel att Rickard är över taggad och hör av sig till exakt alla och frågar vart jag är, inte mitt fel att man inte får höra av sig när man väl sitter där

ja jag förstår att alla va oroliga, men inte fan kan ni bli arg på mig när jag inte kunde göra så mkt åt situationen, och ni två ska fan inte säga ett skit som själv suttit där, de jag dock kan ta ansvar för är väl att jag inte skulle ha druckit så mkt, men de är inget som jag kan göra något åt nu

ha en så jävla god jul, själv så lär jag inte ha så mkt till jul tack för de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0