Boys will always be boys

Hahahah.. vad är det för fel på folk? eller ja folk och folk, nu pratar vi om killar, en kille la till mig på Faceboken igår och idag skrev han ett mail till mig de löd så här

Hej sötis ;) ska gå al in med dig här och nu. Sugen på att träffas för sköna stunder? It can be our secret ;)

Ingen aning om vem han är egentligen, vet att jag har träffat han för ca 4 år sen på någon efterfest, har aldrig pratat med honom efter de (vad jag kommer ihåg) haha, hur som helst, nej tack jag klarar mig

sen en annan kille la till mig idag, som jag inte har snackat med på kanske 2 år sist vi träffades kallade han mig för en jävla psykobrud behöver inte gå in på nå detaljer om de just nu, de kan vi ta i ett annat inlägg.

hur som helst så frågade han om jag ville komma hem till han efter jobbet, jag sa nej till de erbjudandet, har inget behov att träffa gamla idioter, har gott om tid att träffa på nya idioter jag sa till han att jag skulle hem till min kille ikväll ( inte fatt jag har någon sån för tillfället) men de trodde han inte på utan han trodde att jag bara var envis för att jag visste jag citerar "Du vet att jag vill ha dig därför är du envis fast att du i själva verket också vill ha mig"

jade jag velat ha dig så hade jag väl försökt med de dom senaste 2 åren eller?! i dont get it, hur som helst så skrev jag att jag inte hade något behov av att träffa honom, vad gör killen ? jo han tar bort mig från facebook igen, haha jaja jag bryr mig inte direkt.


Nu ska jag fixa mig ska iväg och jobba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0