Vi som sjöng "freestyla, raka maka fon" istället för "rock the microphone!

Oj oj oj! vem fick 464:- i dricks ikväll då? ..... jag så klart!! och de va från EN kille/man ganska kul kanske största dricksen Ever från en och  samma person här uppe ! han blev typ kär i mig, ville att jag skulle följa med ut efter jobbet, och så ville han följa med mig hem, men då va jag tvungen att sätta ner foten! han va typ från japan eller nå, kan ni tänka er när han skulle försöka beställa. En lökt lenstekslöla tack till föllätt. What?! jaha du menar Rökt RensteksRöRa, nej jag är inte rasist och Japhanesen du behöver inte bli upprörd, ja har inget emot dig krullkrull♥ inte ditt fel att du inte är svensk :P haha men okej nu slutar vi vara rasistisk. tror de börjar bli dax för sängen snart skriver bara en massa skit märker jag


SOMMAR!! ge mig!!

Jag gillar att de ser ut som att ja är smalare än Matti! hihih


Kommentarer
Postat av: olivia

sommar i umeå! woho

2010-04-25 @ 18:38:54
URL: http://ojutered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0