Min lägenhet dåååraaa!

Det är många som har frågat som vill se hur jag bor nuförtiden folk som inte kan åka hit och titta själva så ja tänkte lägga in lite bilder på lägenheten vet inte om dom blev så bra, men man ser iaf lite hur jag bor.

Hallen





Köket



Balkongen



Vardagsrummet





Sovrummet



Ja de blir inte bättre än så, ja är nöjd och trivs väldigt bra, nu ska ja fixa mig för att sen åka och jobba
ha de gött!

Ps. måste bara lägga till att jag lägger hela Alexandras existens i min carebox och ska fundera på om jag ska deleta henne helt på fredag!

Vill ni veta vad en carebox är kan ni läsa de här eller här

Kommentarer
Postat av: ChrilluZ

har du 2 sängar? :O

2010-04-26 @ 18:04:19
Postat av: AlexandraDenBästa

haha, deleta kommer du inte kunna göra ;)

2010-04-26 @ 18:50:32
URL: http://alexandrasamgard.blogg.se/
Postat av: Esmeralda

Klart jag kommer klara av de!



Ja Chrilluz jag har en extra om ja får främmande

2010-04-27 @ 01:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0