Jag = extrem brandrisk

jahopp det är bara att inse fakta, jag är en fara för mig själv och folk i min närhet. jag ska förklara, jag kan verkligen inte bo själv. varje gång jag lagar mat hemma lämnar jag alltid plattorna/ spisen på sen om jag skulle råka gå in i köket av misstag upptäcker jag att ve är väldigt varmt och inser va jag har gjort, nu ca 24h senare upptäcker jag att jag glömt plattången på (Y) jag tyckte att de luktade lite bränt när ja kom hem men tänkte inte mer på de. en gång råkade jag slänga kläder på en lampa som inte hade någon ram då tyckte jag också att de luktade konstigt, hade väldigt bråttom till bussen och som hastigast kikade jag in i mitt rum och ser att de ryker hur mkt som helst, så kort och gott jag borde inte få bo ensam, man vet aldrig va som kan hända 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0