It´s me..... I'm a freak, but thanks for lovin' me!

Ska man kanske försöka sig på att skriva lite blogg kanske. imorgon åker jag till Gävle till min älskling
I miss you sooooooo much! hihi tjifnizz näe men skämt åsido ska bli skönt att komma bort ett tag. när jag kommer hem är det mkt att stå i garanterat! ser dock inte fram emot bussresan ner, 7 timmar uuuuuh!

näe nu blir de nog en rejäl städning så de är fint när jag kommer hem igen! någon som vill komma och diska åt mig kanske ?  
ja som de ser ut nu så lär jag få packa de ska jag ska ha med mig till Gävle i ICA-kassar! great!
sånt som händer

Thats all for now!! 


Idag så fyller lilla snutten 20 år så jag kan inte annat än säga grattis!
En annan femma är att hon bor för tillfället i USA och inte har någon användning att vara 20 hihi
STORT grattis Olivia!!

Kommentarer
Postat av: olivia

tack! och tack för att du påminner mig om att det är värdelöst att vara 20 här ;)

2010-04-12 @ 20:35:22
URL: http://ojutered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0