Happy birthday to you, happy birthday to you!

Ja då va man uppe före tuppen IGEN! haha näe men så här tidigt har jag nog inte gått upp på jag vet inte hur många veckor. Matilda sover fortfarande och hon va vaken länge igår så hon lär sova i 14 timmar till, annars så är allt bara great! solen skiner känner värklighen att sommaren är på väg. På fredag åker jag hem till Umeå igen blev bara här en vecka för pappa och Matilda ska åka med upp så vi kan städa ur gammla lägenheten och de är inte direkt så jag tänker stanna en vecka och ta BUSSEN hem ist för att åka bil, nej nej! uuuuh!
Har inga bilder så ni får leva med ett tråkigt inlägg med bara text!

Idag fyller min stora syster 23 år lilla gamm tanten där! Grattis på födelsedagen Lina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0