De finns inge snällt sätt att säga de här på. Dra åt helvete!

Tisdags corona foooo life!  ja igår efter jobbet blev det en liten tripp till corona, där mötte jag upp Anton och Vicke allt står inte riktigt rätt till hos dom pojkarna haha men kul hade jag, i morse såg jag att de va spya på mig toa sits någon som känner sig skyldig ? inte va de jag iaf. nu bär de av till jobbet sen ska jag kanske till mamma, så ni får ha de så bra allihopa.

Två dagar kvar tills ja ska gå igenom allt i careboxen Alexandra ligger inte bra till kan jag lova, blir nog deleten på dig lilla flicka!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du skulle ALDRIG klara dig utan mig ^^

2010-04-28 @ 15:35:13
URL: http://alexandrasamgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0