Bla bla bla..

Nu blir jag helt seriöst arg, varenda jävla gång någon vill att jag ska ställa upp eller hjälpa till på nåt vis så finns jag där spelar ingen roll om jag skulle behöva gå till Holmsund och möta någon så skulle jag göra de, men om man själv vill ha något eller behöver hjälp är de inte en jävel som kan ställa upp! är det för mkt begärt kanske? näe! jag ska sluta ställa upp för folk som jag vet inte skulle ställa upp för mig. Jag är trött jag vill sova, jag har seriöst sovit en timme inatt, SOOOOOOO!? jag kan ligga och sova och de ringer någon mitt i natten och är ledsen eller har yratbort sig på fyllan jag klär på mig och möter/letar efter honom/henne. för de mina kära läsare är så vänner gör! snart kommer jags skriva saker jag kommer ångra så ja lägger ner här!

Nu ska jag ha en trevlig dag på jobbet med folk som faktiskt skulle ställa upp för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0