nu måste ja göra något åt livet!

Goooooooood morrgon !

eller ja har varit vaken ett tag nu, har inte mkt att skriva, har verkligen blogg torka just nu, men mitt liv är ju så ointressant endå så :P nu ska jag nog hoppa in i duschen. sen kommer nog min fejkis hit senare för hon behöver en bröllopsklänning haha lät lite fel, mena en klänning att ha på ett bröllop. så ja ska se vad jag hara tt bjuda på.
sen så ska ja väl läsa lite  i min beloved book Så länge vi båda andas, tycker helt seriöst att sista boken är den bästa, senare ska ja nog kika på nått avsnitt av True blood. jag är ju en liten vampyr nörd hehe :P 


im coming to bite you!    


Over and out !




Kommentarer
Postat av: b & v

vad roligt att du gillar vår blogg! :D

hehe jasså! Ja visst är de grymt snygga, sköna är dom också! kramar :)

2009-09-01 @ 14:38:55
URL: http://apieceofsisters.blogg.se/
Postat av: värdens Bästa älskare

bitt m ig baby bara.. kom o ta för dig Sexi

2009-09-01 @ 17:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0