Tummen ner för att duscha och bli blöt!

hej hej nu har ja precis kommit ut ur duschen ska fara ner på stan och fixa min nagel snart, min tumme vill verkligen inte sammarbera med mig asså. men jag har kommit på att jag hatar att bada de värsta ja vet, hatar att bara ligga helt still, i varmt äckligt vatten. skulle ja ligga och läsa en bok går de bra. då skulle ja kunna ligga flera timmar. men ja lyxa iaf till de med lite skum idag, jag hatar fan också att duscha , hatar att bli blöt helt enkelt. tummen ner för att duscha och bli blöt.




justja Gorgeous skor kom idag hon kunde gå normalt i som men hon gillade dom verkligen inte, hon hoppade runt som en annan idiot först , kunde nog inte sluta skratta åt henne.
Nu måste ja sminka mig för sen ska jag ner på stan, och man kan ju bara hålla tummarna att du inte kommer hem ikväll..

saknar dig älskling men snart är du här♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0