tråkiga nyheter

kul,kul,kul Rickard ligger i 40 graders feber så han kommer inte på söndag, jag som hade hoppats att han skulle hinna bli frisk, jag saknar honom jätte mycket. själv så har jag så jävla ont i huvet så ja skulle kunna ta livet av mig.  vissa skulle ju bli ganska glad då, men sån tur kommer ni inte att ha, nu ska jag lägga mig och ta de lugnt hade tänkt att titta på  Brokeback mountain har velat se den jätte länge, och nu visas den på 1an ikväll så inge raklam (Y) så de får nog bli den..

Over and out!


Kommentarer
Postat av: b & v

FRÅGESTUND!



Nu har vi frågestund på våran blogg, passa på att fråga vad du vill. Vi svarar på precis ALLT.



http://apieceofsisters.blogg.se

2009-09-04 @ 20:37:35
URL: http://apieceofsisters.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-09-05 @ 01:24:28
Postat av: Anonym

bra! han har fått svininfluensan. det betyder att du kommer till gävle. yes!!! weihooo

2009-09-07 @ 01:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0