Tänker inte ta mer skit från dig!

skulle fan ha tagit bort din jävla blogg. jag tänker inte ta mer skit från dig, du snackar om att jag inte vet va respekt är, du respekterar inte att jag måste sova om jag ska upp 6 på morgonen, näe de skiter du fullständigt i.

och för att klara upp vissa saker
- Du får visst titta på tv.
( om du vill ha tv:n på relativt högt ljud kunde du köra in tv:n i ditt rum och stänga dörren )
- Du får sitta vid datorn.
( och ja de går att skriva tyst, om man vill ) 
- Nej vad jag kan se så gick INTE dina örhöngen sönder.
- Jag fönade inte håret för att jävlas.
( ville hinna föna de innan jag skulle sova, annars skulle de inte gå att fixa på morgonen )
- Vi åt mat vid kvart över 8.
( men nej här ska vi ställa oss och laga nudlar med ärtor och majs mitt i natten )
- Jag slängde ciggen på madrassen.
( inte mitt fel att dom stutsade iväg på golvet )
- Och nej jag jobbar inte gratis.
( bara för att de blir plus minus noll med pengarna vi får, även om jag hade jobbat gratis så bode du respektera att jag behöver sova om jag ska upp klockan 6 )

Nu kommer ja inte ihåg va de va för mer idiotiska saker du tog upp, förutom pengar el och mat ? men jag fattade ingenting av de så.


Nu ska jag nog gå och sova, läsa klart dom sisa sidorna i boken, asså jag förstår inte har läst boken två gånger tidigare och jag grinar typ på varenda sida endå nu när ja läste den, förstår inte riktigt.
har iaf varit duktig idag, har bara rökt 2 cigg sen jag kom hem. på väg att försöka sluta nu kanske ?

Näe men nu ropar sängen

Saknar dig älskling men snart är du här ♥ kanske livet känns lite roligare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0