slö som ja, jag vet inte vad

tjolilulo! eller nånting, har inte haft någon ork att skriva speciellt mkt, jobbade kväll igår och frukost idag jippi började klockan sju imorse, så nu är ja kanske skit trött, jag skulle vilja ha jobb på plaza jag älskar verkligen plaza crew, finns inga underbarare människor än dom jag trivs verkligen hur bra som helst :) jaja, planen är iaf att åka till Gävle i helgen och jobb hunta lite med izzanpissan, hon lär väl börja grina om ja inte kommer hon har tjatat i veckor på mig nu, näe nu måste jag gå och dö är så jävla trött

just ja, va ju med Stina idag och lekte med vovvarna hon har en Rotweiler (stavning) Rex ca 3 år och en Ambull Mino 9 mån , men Era ville inte leka så mkt med don för hon är en liten fegis, och Mino försökte med ALLT och då menar jag allt med Era va en liten sur f*tta så hon högg efter honom bara. så hon sprang mest runt och lekte med sig själv och om någon kom inärheten så antingen sprang hon och gömde sig bakom mig eller morrade och högg cool tjej de där hehe, nu går jag och dör

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0