roligt inlägg jag vet

god morrgon god morrgon fråga mig inte varför jag är vaken nu, men Rickard åkte precis hem Micke kom och hämta han för dom skulle flytta lite saker, sen ville han att Micke skulle få se gorgeous så jag fick glatt följa med till bilen, bara att le och se glad ut, haha

va ska jag göra idag då tro jag ska nog
- sola
-åka ner på banken med nån rolig person och ta ut lite pengar
- sen ska a väl bara titta på sista avsnitten av true blood
- förhoppningsvis vara med Rickard

näe snart måste jag skriva ut min cv också och börja söka jobb

just ja jag har ju glömt att säga i fredags samma dag som uja kom fram blev de krogen och tro på fan att ja lyckades tappa plånboken med både leg och visa kort, så nu har jag beställt ett nytt bankkort men de får man inte hämta ut om man inte har ett leg och man får inte skaffra ett nytt leg på banken utan giltiglegetimation, så jag måste åka till polisen och fixa ett leg där för 400:- jävla spänn, när jag kan få ett gratis på banken. jag hade ju tänkt köpa ett par så jävla snygga "hor"stövlar utan klack, dom är kanske hur snygg som helst om man vet hur man ska använda dom nu blir de true blood

Over and out♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0