Min älskling kommer på lördag

på lördag kommer min älskling hit och han är lite ledsen för att de inte finns nå bilder på han i bloggen, men de är lätt att förklara, jag har inga bilder. ja men som sagt så kommer han på lördag, nu har jag inte träffat han på en månad och 17 dagar, väldigt jobbigt kan ja lova.



nu ska ja nog lägga mig och läsa om min andra älskling

Ni får ha de så bra allihopa och min älskling som ligger och är sjuk ( Han tror han har fått Swineflue ) får krya på sig så ses vi snart puss Älskar dig ♥


ps. izzan blev lite sur på mig när ja sa att jag inte kunde komma till gävle på lördag, men jag lovar att jag kommer ner till din födelsedag ♥ ds. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0