jobba idag 15.30 till ?

god morrgon eller nånting, nu sitter ja här väntar på att klockan ska bli tre så jag kan åka iväg till jobbet, vet inte riktigt när ja kommer sluta med devisar väl sig, tror ja åker ner till gävle i veckan orkar inte med de här, så får Rickard följa med mig upp om han har tid, nu blir väl izzan glad iaf. hon hade ju räknat med att jag skule komma ner typ imorgon men så blev de ju icket ska fixa naglarna på tisdag så efter de kanske ja åker, måste höra med pappa om ja får låna pengar av han till resan, nu blir de en dusch usch, och alla vet ju att jag hatar att duscha. satans ont i ryggen har jag också, vettefan hur de ska gå och jobba.

Drömde iaf världens mysigaste dröm, drömde att jag fick en liten bebis hon va den vackraste lilla tjej jag sett i mitt liv hon hade bruna ögon och va helt underbar, fast jag hade inte varit nå tjock alls hade bara en liten perfekt "bebis mage" haha och så hade jag sagt till lina att de här kan ju inte stämma du hade ju varit jätte tjock innan du fick dina barn, men de va inge fel magen hade bara in växt nå mer på mig, hade iaf inte kunna släppa henne ens för två sek jag har ju alltid sagt att mina barn ska heta jouline & jaquline men inget av namnen passade på henne de enda namn ja fick upp i mitt huvud va Emma (och hur roligt namn är de ) men allt hade iaf varit perfekt och sen så vart jag störd av nånting utanför i trapphuset så jag vaknade :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0