i know you want me, you know i want cha.

finns de nå roligt att skriva om då, näe tror inte de, igår när ja åkte hem från bäret så ringde jja Matilda hon va hemma hos Hanna chocker! iaf så pratar hon med hnna samtidigt

Muttan : Ska jag bara stoppa in den eller ?
Jag: hmm ?
Matilda till Hanna : haha palda tyckte inte de där lät nå bra
dom skrattar
Matilda : men de är bara att stoppa in den vart som helst eller ?
Jag fortfarande ett frågetecken

Fick aldrig nå svar va dom höll på med heller, kanske lika bra

hur som helst så väntar ja på att Rickard ska komma hit, vet inte riktigt när han kommer men de lär väl bli snart
kanske ska hämta min västa idag också, vi får se.
nu ska jag hitta på nå annat tråkigt.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0