Allting kommer lösas och bli bättre igen om du har pengar i fickan eller ett Ess i din ärm

Nu förstår jag precis va hon menade med att man kan inte lyssna på vissa låtar längre, massa minnen poppar upp i ens huvud. minnen som man egentligen bara vill stoppa ner i en låda och gräva ner lång långt under jorden. men inte glömma utan man kan plocka fram dom när man känner att man kan skratta åt allt roligt som har hänt. de värsta av allt är att ja egentligen inte vet vad som hände från första början, nu vet jag lite grann, vill jag ha tillbaka förra sommaren ? nej de vill ja inte, men ja skule vilja veta vad som egentligen hände, alla roliga, sorgliga, knäppa, korkade saker som hänt är tydligen inte värt någonting, nån dag kommer man väl plocka fram den där lådan och ta fram alla dom minnerna, och sitta och skratta komma ihåg sommaren 08 och alla roliga stunder. 

som sagt stänga gräva ner och gräva upp någon gång i framtiden, nu är de slut på att tänka tillbaka, va bara något ja satt och tänkte på på bussen hem, de är så mkt som har hänt nu senate månaderna. kanske är de bara till de bättre vem vet, jag kommer iaf inte glömma sommaren 08 aldra minst skolavslutningen, men som ja sa vill inte ha tillbaka den tiden vill bara veta vad som hände vart allt gick fel från första början

(om ni tycker jag är respektlös som la ut bilderna så tar jag bort den )

Over and out! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0