What goes around comes around.

Karma´s a bitch, 3 månader höll de men frågan är hur många dagar de tog för dig innan du låg runt, jag gissar på 3, man ska alltid ge människor en chans, och de fick du och va gör du jo du är precis som du alltid varit, otrogen jävla idiot som aldrig kommer att växa upp. men jag får skylla mig själv som gav dig en chans. har bara en sak till att säga, jag tycker synd om alla tjejer som träffar dig, för du kan verkligen få en att känna sig som den viktigaste personen på jorden. och sen när du åker hem drar du vidare till nästa tjej och får henne att tro att hon är den viktigaste personen i världen.

Life goes on your lost not mine.  



 Glömde tillägga, nu är de nog ganska många tjejer där ute som är superglad för att min kille gjorde så här mot mig.

But i dont care i knew it all along, once a cheating bastard always a cheating bastard.

Kommentarer
Postat av: sandra

vad glad i alla fall att ni inte hade ett liv tillsammans, barn, lägenhet ja, allt. det är lätt för dig att kliva upp! se de som nå positivt i alla fall...

2009-10-14 @ 19:19:33
Postat av: Mandi

Jag är inte glad för att det blev så men jag är glad att du upptäckte det i tid för precis som tidigare kommmentar så var du iallafall inte så insyltad än!

loveloves

2009-10-15 @ 10:52:35
URL: http://popexpressen.wordpress.com
Postat av: Den berörda

tack ... snällt av dig en då =)

2009-10-19 @ 00:31:26
Postat av: Esmeralda

Kunde ha skivigt värre saker men du är inte värd de.

2009-10-19 @ 09:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0