Som man bäddar får man ligga..

hejhej blobben, är allmänt irriterad nu och hungrig så Crüz får gärna komma hem med mat till mig (Y) hade tänkt åka hem imorgon men vet inte om ja gör de, känner att de blev lite stressigt så ja kanske åker på måndag som jag skulle, men ja orkar inte vara här nå mer saknar umeå lite gran, saknar min säng min lägenhet, men matilda säger att ja inte får komma hem, för hon har städat lägenheten haha, iaf så kommer mitt liv fram till 25 nov va väldigt fattigt, har 450 minus på kortet nu bara för att vi åkte taxi 2 ggr. Great (Y). näe ja orkar faktiskt inte de här nå mer, mina pengar som en viss omogen jävla idiot är skylldig mig skulle sitta jävligt fint nu. MEEEEEEN dom lär jag ju aldrig få.  
Har iaf klippt mig idag och färgat håret, blev skit nöjd tack flickor ♥

Nu måste jag gå ut och röka så jag lugnar ner mig lite!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0