Quizen på menyn ikväll som vanligt!

Taggar Quizen ikväll som fan, hoppas de är lite lättare frågor ikväll, hehe
blir förfest på brynäs, de tycker vi om, nu ska jag och chrilluz laga mat. de blir tacos! (Y)

haha måste bara berätta en rolig sak, jag och chrilluz va på stan och jag skulle möta izzan och han skulle på jobbet, så Chrilluz får en liten klapp pa axeln när han skulle gå

Izzan: är ni tsm?
Jag o Chrilluz: HAHA näe
Izzan, KNULLAR ni med varandra?! ( skit högt mitt på stan)
Vi: hahah NÄE!
(chrilluz går mot bussen)
Izzan: seriöst, ligger ni med varandra?
Jag: haha NEj izabelle de gör vi inte.

nu ska jag steka köttfärs


Kommentarer
Postat av: Matilda

Man knullar inte med ChrilluzZ man älskar med han!

2009-10-29 @ 21:11:58
URL: http://matildafrisegard.blogg.se/
Postat av: älskade ChrilluZ

right on!

2009-11-01 @ 21:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0