only 6 days to go!!

god morgon god morgon! sitter nu hemma hos crüzbäret och äter frukost, igår tittade vi på massa skumma filmer, som hans kompisar hade rekomenderat Trick´r Treat och Land of the lost, lite rolig va dom men båda hade skumma slut, Matilda i Trick´r Treat fanns de en till påspojke :P haha.. näe nu ska jag snart hem till Lina och Henke igen och fortsätta att vänta barn, händer ju ingenting där igår skulle h*n komma men icket.
näe nu har ja inte tid med de här nå mer.

ha de bra alla som förtjänar de ni andra kan gå och dö!

p.s sitter här i min ro och lyssnar på musik på spotify sen slutar de fungera för att matilda loggar in på en annan dator tack tack
inte OK d.s

Kommentarer
Postat av: matilda

Helt ärligt trodde jag inte att du använde min spotte. Och jag känner igen påspojke men jag kommer inte ihåg vad de handlar om?

2009-10-06 @ 14:24:28
URL: http://matildafrisegard.blogg.se/
Postat av: Esmeralda

haha näe gjorde de idag bara för ja va hos Chrilluz, men hallå påspojken från "barnhemmet"

2009-10-06 @ 19:22:59
Postat av: Matilda

Satt och funderade sen vad påspojken var och kom på de utan din hjälp! Lillpåspojken glömmer man inte i första taget

2009-10-07 @ 02:25:54
URL: http://matildafrisegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0