Nothing in this world worth having comes easy.

Nu har jag kommit tillbaka till Chrulliz igen , men han är hemma vid 21.30 eftersom vissa av oss har jobb, haha. ikväll blir de massor av The big bang theory kanske hur skön serie som helst, skulle tydligen bjudas på pasta med baconsås här ikväll när han kommer hem. mums!, har varit hos Lina och Henke typ hela dagen, och man kan ju inte annat än säga att dom är ju så söta dom där två små ( Leah och Milo alltstå ) Leah mådde fortfarande lite dåligt idag så hon blir nog hemma från dagis imorgon med, nu tänkte jag att jag skulle duscha lite även om den där karln ( förlåt menade pojken^^ )  inte har något balsam. finns inte så mkt mer att skriva nu.

Avslutningsvis löning på fredag hoppas du gör de enda rätta..



Kommentarer
Postat av: Mandi

Heter han Milo lillkillen? Vad gulligt isåfall, det betyder Äpple på grekiska och här Oz är det en typ av Oboy-liknande chokladpulver!



Hälsa och gratta lina från mig!

2009-10-24 @ 03:14:02
URL: http://popexpressen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0