Me loves vampires!

ORKAAAAAR INTEEE!!! orkar verkligen inte blogg aså vi skiter i de här, ska åka till Henke och Lina nu hade jag tänkt, sen om chrilluz vill så¨tänkte jag se film med honom ikväll (Y) låter de som en bra idé crüz?

iaf som alla säkert vet så är ja lite besatt i vampyrer, först va de ju Twilight, har sett filmen 70 tusen gånger och läst böckerna typ 3 ggr, sen blev de True blood har inte läst dom bökerna men kanske ska göra de, efter de hitta ja en ny vamp serie som heter The vampire diaries skit bra serie de med, och nu har jag börjat titta på Vampire high, alla handlar om "snälla" vampyrer som försöker klara sig utan att "äta" människor, älskar dom iaf, får väl försöka hitta nå fler sånna serier, haha snart kommer ja väl gå runt och tro att ja själv är vampyr, fast de gör jag ju redan eller?


Me as a bloodsucking beast



Kommentarer
Postat av: chrilluz

men svara på msn då pommes?!

2009-10-25 @ 16:26:21
Postat av: Hannah

haha, sjukt nice bild!

2009-10-26 @ 18:40:18
URL: http://hannahstighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0