La la la la la la la la life is wonderful.

Goood morgon good morgon, idag har jag varit duktig och va vaken med tuppen, haha kanske inte riktigt men halv tio iaf, de är bra duktigt för att vara mig ( om ja inte sover hos Lina och Henke dvs för då är man verkligen uppe med tuppen ) vad har jag för planer idag då tro ? jo jag ska städa mitt rum, och sen ska jag väl boka tvättid också, de kan behövas, kanske ska åka till Lina också, helst ringa till popp i topp, min nagel gick av igår, sen börjar många av dom förfalla och har bara haft dom en vecka, så hon ska få fixa dom, och ikväll blir de filmmys med bäret, middag ska han bjuda på också ^^

näe rummet städar inte sig själv så de är väl dax att sätta igång :) 


Kommentarer
Postat av: chrilluz

ska du bjuda på middag? :D

2009-10-19 @ 15:46:56
Postat av: Esmeralda

haha näe ska ju självklart vara du som ska bjuda på middag :P råkade bli lite fel

2009-10-19 @ 16:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0