im no broken hearted girl!

hoho! snart bär de av till valbo med papi, vi ska köpa lite kläder åt Lillgulligullpojken Milo så han får bli lite fin :)
fast de behöver han ju inte fina kläder till förståss, nu har jag duschat orkade inte göra de igår , och den där Chrulliz har inge balsam lite jobbigt. nu sitter jag och diggar musik på Muttis Spottis, men hon vaknar väl snart och snor tbx den, oj just ja hon är redan vaken för hon skulle ju på stan med mamma klockan 10, när jag kommer hem ska jag lägga upp alla bilder som tagits under min vistelse här, men kameran pajade så de är inte skit många,

Nu ska jag sminka mig lite sen bär de av till valbo !



Over an out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0