are you serious?

hahaha någon som kan vara lite svartsjuk här tro? tio i fyra inatt ramlar de in ett sms "hoppas ******* e skön, du e så dålig" igår satt jag och snackade med en kille om en annan tjej, och tydligen får man inte snacka med killar för då kan andra folk tro att man ska följa med dom hem, och hade R vetat vad vi satt och snacka om så hade han inte trott de, sen så kan du skita blankt i va jag gör och inte gör, och nej vi kommer INTE gifta oss och skaffa barn om 5 år! och nej jag har inga känslor kvar för dig, vill inte veta av dig nå mer, du har förstört mitt liv tillräckligt, önskar att jag aldrig träffat dig från första början faktiskt, kanske va lite elakt men de är ju sant. så nu har vi klarat upp de, orkar inte lägga ner mer energi på dig, då får ha de så bra med din nya, ja va hon nu är, men hon är ju ingen man ligger med utan hon är en sån som man gifter sig med och skaffar barn,
hum? hur många ska du vara gift med?

jepp nu fick ja de sagt också, har jag inte tid nå mer

Puss till alla älsklingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0