You're the only one i wish i could forget

God morgon, eller ja morgom och morgon, jag vaknade för en timme sen iaf, en liten dryg Gustav kunde inte sova hemma hos sig så klockan halv 6 skriver han och väcker mig och frågar om han får komma och sova hos mig. självklart fick han de men då blev jag ju pigg, för han höll på att skriva massa onödiga sms, hur som helst så missade ja bolaget idag, jag som hade tänkt köpa några öl eller cider tills ikväll, men de stängde kl tre och då vaknade jag, jag trodde ju att de stängde klockan fyre som de gjort tidigare

Nu ska gustav laga mat åt mig hade jag tänkt, sen ska jag lägga mig i badkaret och läsa min älskade bok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0